خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 16:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی:

خسارات وارده به ایران در برجام باید جبران شود/ آمریکا دست از خوی استکباری بردارد

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در صورتی می‌تواند به برجام بازگردد که خسارات وارده به جمهوری اسلامی را جبران کند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بحث‌های مطرح شده درباره بازگشت آمریکا به برجام اشاره کرد و گفت:  مجلس شورای اسلامی بر مبنای منافع ملی و آینده نظام اسلامی به وظایف خود عمل می‌کند و آنچه که تاکنون در این مدت کوتاه در قالب مصوبات دنبال کرده در جهت تحقق اهداف بلند نظام اسلامی است.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه اقدام راهبردی در مقابله با تحریم‌ها که اخیرا در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، طرف‌های غربی را متعهد خواهد کرد که به تعهداتشان پایبند باشند در غیر این صورت ما نیز کار خود را انجام خواهیم داد.



وی تاکید کرد: معتقدیم تا دولت آمریکا خسارات وارده به کشورمان را جبران نکند، بازگشت ایالات متحده را به برجام ضروری نمی‌دانیم.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها در صورتی می‌توانند به برجام بازگردند که تمامی تحریم‌ها را لغو و همچنین خسارات وارده را  پرداخت کنند و البته باید تضمین بدهند که این کار انجام می‌دهند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با دنیا تعامل داریم، اما خوی تجاوزکارانه را نادیده نخواهیم گرفت؛ ضمن اینکه بر مبنای فرامین مقام معظم رهبری باید حرکت کرد که البته مجلس شورای اسلامی این مهم  را وظیفه خود می‌داند و بایستی تدابیر حکمیانه رهبر انقلاب را اجرایی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 311725
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار