خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/06 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

خروج نظامیان تروریست؛ مقامات کاخ سفید درخواست مردم سوریه و عراق را بشنوند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر است مقامات کاخ سفید درخواست مردم سوریه و عراق را بشنوند و از خاک این کشورها خارج شوند.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه، گفت: مقامات ایالات متحده پس از نابودی گروه تروریستی داعش که دست پرورده خودشان بود باید متوجه میشدند که پایگاهی برای ماندن در کشورهای منطقه ندارند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس حمله های صورت گرفته به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه نتیجه مقاومت مردم همان کشور است.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها خودشان در راستای تامین امنیتشان مسئولیت دارند و نمی توانند در صورت بروز هر نوع اتفاقی انگشت اتهام به سمت کشوری بگیرند، ادامه داد: بهتر است مقامات کاخ سفید درخواست مردم سوریه و عراق را بشنوند و از خاک این کشورها خارج شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همانطور که گروهی از جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و سنا در روز گذشته خواسته خروج آمریکا از سوریه را تکرار کردند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد ایالات متحده نمی تواند اشغال غیرقانونی بخشی از خاک سوریه و رخدادهایی که در این راستا صورت می گیرد را متوجه دیگر کشورها بداند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359199
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار