خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/24 - 18:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی

حاکمان ابوظبی با شراکت در جنایات صهیونیست‌ها آینده بدی برای خود رقم خواهند زد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای عادی سازی روابط و علنی شدن آن میان امارات و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران بیانیه مشترک امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم برای عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو را به شدت محکوم و این اقدام را فاقد هر گونه وجاهت، اعتبار و تاثیرگذاری در جهان اسلام، قضیه فلسطین و پایان قطعی رژیم صهیونیستی می داند.



در این بیانیه تصریح شده است: فلسطین و مقاومت بزرگتر از آن است که با چنین اقدامات خیانت بار و ذلیلانه ای آسیب ببیند و روند پیروزی آنها متوقف شود ، مضاف بر اینکه بی تردید سراسر سرزمین اشغالی فلسطین به دست فرزندان رشید و مقاوم فلسطین آزاد خواهد شد و اساسا حکام وابسته به آمریکا نقشی در مبارزات و حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچگاه نداشته اند.



در ادامه بیانیه آمده است: از همه مهمتر رژیم صهیونیستی اگر حتی با تکیه بر دخالت و نفوذ رئیس‌جمهور تروریست آمریکا برای عادی سازی روابط  صهیونیستی - عربی بیش از این هم تلاش کند، اما هرگز نمی تواند از سرنوشت محتوم و غیر قابل تغییر خود که همانا آزادی همه سرزمین فلسطین و تشکیل قطعی کشور مستقل فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین و به پایتختی قدس شریف است نجات پیدا کند. فلسطین متعلق به ساکنان تاریخی آن أعم از مسلمان و مسیحی و یهودی است اما صهیونیست ها هیچ جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و کشوری جز فلسطین در منطقه شناسایی عملی نمی شود.



دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرده است: حاکمان ابوظبی  با شراکت سعودی - امارتی در جنگ و کشتار مردم مقاوم یمن و با شریک شدن در جنایات صهیونیست ها در فلسطین قهرمان آینده بدی را برای خود رقم خواهند زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302922
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار