خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 19:00
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
تجمع مردم تهران در میدان فلسطین برگزار شد؛

حاجی‌ صادقی: شهید هنیه همواره آرزوی شهادت داشت/ ترور رهبران مقاومت سبب اتحاد و استحکام بیشتر رزمندگان می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه همواره آرزوی شهادت داشت، گفت: ترورها رهبران مقاومت سبب اتحاد و استحکام بیشتر این جبهه می‌شود.

تجمع مردم تهران در میدان فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مردم تهران در پی جنایت رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه عصر امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه) در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تجمع با اشاره به اینکه شهید هنیه سال ها به دنبال شهادت بود، گفت: این شهید والامقام در شهادت عزیزانش، همسنگرانش و دوستانش عاشقانه طلب شهادت می‌کرد لذا باید گفت هنیه به آرزوی خود رسید.

وی اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه در میدان های مختلف ثبات قدم، ایستادگی و سازش ناپذیری خودش با رژیم اشغالگر قدس را ثابت کرده بود.حاجی‌صادقی افزود: اگر شهادت عزیزانی همچون سید عباس موسوی، حاج قاسم سلیمانی، زاهدی، مغنیه و غیره شتاب انقلاب را کند کرد، این بار هم کند خواهد شد اما دنیا مشاهده کرد که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و امروز شهادت مهمان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت مستحکم تر و متحدتر شد و این روند ادامه خواهد داشت تا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکا بخواهد یا نخواهد، رژیم‌های استکبار و رژیم صهیونیستی بخواهند یا نخواهند، حرکت جهادی دنیا را فراگرفته و به زودی شاهد نابودی رژیم کودک کش ظالم خواهیم بود و این موضوع را جشن خواهیم گرفت.

وی خطاب به مردم، کودکان غزه و رزمندگان جبهه مقاومت، تصریح کرد: ما به شما می‌گوییم، با این شهادت عزم و روحیه جهادی ملت ما برای مقابله با رژیم ستمگر و همچنین حمایت و پشتیبانی از شما بیشتر شده تا شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

حاجی‌صادقی گفت: امروز خون رهبران جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی با هم آمیخته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ترور شهید هنیه ناجوانمردانه صورت گرفت لذا ما در این راستا سیلی محکمی به رژیم اشغالگر قدس خواهیم زد که اثر آن از پاسخ به ترور شهید زاهدی بیشتر و محکم تر باشد.

وی اظهار کرد: از امروز صبح تاکنون شاهد موضع گیری های صریح مقامات کشورمان و در رأس همه آنها، رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم و اکنون نیز مردم در این میدان جمع شدند تا بگویند ملتی که عاشقانه حاج قاسم را بدرقه کرد، شهید هنیه را بدرقه خواهد کرد.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: شهادت بزرگترین هدیه ای است که خداوند به بندگانش می‌دهد، اما همانطور که ثابت کردیم، این شهادت ها هرگز اراده، عزم و قدرت جبهه مقاومت را کاهش نمی‌دهد و ایمان ما را به راهی که برای نابودی ظلم و ظالم طی می‌کنیم، روز به روز قوی تر خواهد کرد.

گفتنی است، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، آیت الله اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، جمعی از نمایندگان مجلس دوازدهم و دیگر مقامات و مسئولان نیز در این تجمع مردمی حضور داشتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381461
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار