خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 11:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده:

جولان قدرت‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس موجب تنش و ناامنی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دلیلی برای جولان قدرت های فرامنطقه ای در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا وجود ندارد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با پشت پرده اعزام 2 بمب افکن نیروی هوایی آمریکا به خاورمیانه، گفت: همواره وقتی نظامیان ایالات متحده در منطقه حضور یافتند، موجب تنش و ناامنی شده اند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دلیلی برای جولان قدرت های فرامنطقه ای در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا وجود ندارد.



وی ادامه داد: هرچند فرماندهان نظامی آمریکایی دلیل اعزام 2 بمب افکن نیروی هوایی‌شان به خاورمیانه را پشتیبانی از همپیمانان خود اعلام کردند اما باید اذعان کرد کشورهای منطقه می توانند امنیتشان را بر اساس ظرفیت های بومی تامین کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک هر گونه ایجاد تنش در منطقه، دامن تنش آفرین را خواهد گرفت و این مهم برای همپیمانانشان نیز نتیجه خوبی نخواهد داشت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد آمریکایی ها همواره تلاش کردند با بهره گیری از تجهیزات نظامی خود، مانور قدرت دهند تا از این طریق بتوانند دلارهای نفتی بیشتری از همپیمانانشان دریافت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 311985
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار