خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/17 - 11:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نادری:

جمهوری اسلامی ایران مولفه‌های قدرت سخت و نرم خود را به مذاکره نمی‌گذارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی هیچگاه برنامه موشکی خود را به مذاکره نمی‌گذارد زیرا از مولفه‌های قدرت دفاعی ما به شمار می‌رود.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی در زمینه برجام پس از خروج آمریکا از برجام، گفت: اروپایی‌ها و آمریکا در موضوع برجام به جمهوری اسلامی ایران بدهکار هستند ضمن اینکه جرات ندارند برای ایران تعیین تکلیف کنند.



رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضعف دستگاه دیپلماسی کشورمان دلیلی شده تا وزیر امور خارجه آلمان و امثالهم چنین اظهارتی را به میان بیاورند، دولتمردان در این 7 سال اخیر نگاه خود را به غرب معطوف کرده بودند و همین موضوع باعث می‌شود که غربی‌ها مذاکره در خصوص برنامه موشکی کشورمان را نیزمطرح کنند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر خطوط قرمز خود همچنان استوار ایستاده است و هیچگاه عناصر قدرت سخت و نرم خود را همچون برنامه موشکی و ... را به مذاکره نمی‌گذارد.



نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به اظهارات گستاخانه وزیر امور خارجه آلمان اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه آلمان حق دخالت در امورات کشورمان را ندارد و باید متوجه باشد که مذاکره مجدد نیز برای ما بی معناست./



پایان پیام

  • کد خبر : 309483
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار