خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/28 - 08:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی:

تنش‌آفرینی رژیم صهیونیستی علیه ایران بخشی از ابر پروژه ایالات متحده در منطقه است

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ماجراجویی و تنش آفرینی اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران بخشی از ابر پروژه ایالات متحده در منطقه است.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به هشدار ایران نسبت به ماجراجویی احتمالی نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیلی ها اکنون در شرایط انفعالی و پدافندی قرار گرفته اند و کنش های جبهه مقاومت و کشورمان موجب شده آنها در حاشیه قرار بگیرند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات تنش آفرین اسرائیلی ها بخشی از ابر پروژه ایالات متحده در منطقه است، اظهار کرد: در واقع اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به کشورمان واکنشی و دفاعی بوده که بیانگر ضعف آنها است.



وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد جمهوری اسلامی دارای ابزارها و امکانات متعددی است که اگر صهیونیست ها قصد ماجراجویی داشته باشند، بدون شک پاسخ قاطعانه و کوبنده ای دریافت خواهند کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این راستا باید یادآور شد طبق گزارش ها رژیم صهیونیستی نیز درصدد برخورد و اقدام نظامی علیه ایران نیست زیرا جمهوری اسلامی دارای توانمندی بالاتری برای واکنش سریع در منطقه است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت نیز حامی جمهوری اسلامی است و این امر برای امنیت شکننده اسرائیلی ها آسیب بزرگی است، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر رژیم صیهونیستی بخواهد غیرکنترل شده به اقدامات ماجراجویانه خودش ادامه دهد، موجودیت خودش را با خطر مواجه کرده است. بر این اساس مشاهده می شود که اسرائیلی ها تلاش می کنند مرزهای امنیتی خودشان را فراتر از مرزهای جغرافیایی‌شان افزایش دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329494
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار