خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 23:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل

تماس تلفنی روسای گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل/ تاکید بر پیشبرد موضوعات دو کشور در حوزه دیپلماسی پارلمانی

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل در تماسی با همتای برزیلی خود فرا رسیدن سال نوی میلادی را تبریک گفت و در مورد موضوعات مشترک در حوزه دیپلماسی پارلمانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد نادری رئیس گروه دوستی پارلمانی برزیل عصر روز (شنبه 20 دی ماه) در تماس با آقای ایواندرو رومن رییس گروه دوستی پارلمانی ایران در پارلمان برزیل؛ فرا رسیدن سال نوی میلادی را تبریک گفت و در مورد موضوعات مشترک در حوزه دیپلماسی پارلمانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. 



در این تماس که با حضور حسین قریبی سفیر ایران در برزیل انجام گرفت؛ طرفین با تاکید بر نکات مشترک در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی، اظهار امیدواری کردند که با تعامل بیشتر در حوزه دیپلماسی پارلمانی بتوانند گام های موثرتری در روابط 2 کشور بردارند. 



ایواندرو رومن ضمن دعوت از اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران برای سفر به برزیل، سلام گرم همکاران پارلمانی خود را ابلاغ کرد و همچنین نادری ضمن دعوت متقابل از هیات برزیلی برای سفر به ایران و ضمن ابلاغ سلام همکاران خود در گروه دوستی، اظهار امیدواری کرد با رایزنی های پارلمانی، سطح مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف افزایش یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311731
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار