خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با حضور دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس انجام شد؛

تقدیر از 3 برگزیده اختتامیه جشنواره علمی-فرهنگی طریق القدس/ ارائه کتاب «قضیّه فلسطین» توسط دانشجویان فلسطینی

اختتامیه جشنواره علمی-فرهنگی طریق القدس با حضور دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس برگزار و از 3 برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اختتامیه جشنواره علمی-فرهنگی طریق القدس در دبیرخانه کنفرانس فلسطین با مشارکت جمعی از دانشجویان فلسطینی مقیم ایران و با حضور سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس فلسطین، ناصر ابوشریف عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و طوسی مدیرعامل موسسه علمی خردورزان ملل در محل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد.



ابطحی در این نشست خطاب به دانشجویان فلسطینی، به بیان ضرورت و وجوب تهذیب و خودسازی براساس محتوای کتاب قضیه فلسطین پرداخت و اظهار کرد: در عملیات طوفان الاقصی همه ارکان حماس و سایر گروه های مقاومت اعم از نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی یک کلمه گفتند و دشمن نتوانست کوچکترین شکافی میان ارکان مقاومت پیدا کند.



وی سپس موضوع رحماء بینهم را مطرح و تصریح کرد: امروز که رزمندگان غزه مصداق اشداء علی الکفار هستند، همه اقشار مردم فلسطین بویژه دانشجو و نخبه فلسطین باید مظهر رحماء بینهم باشند و در مقابل ملت خود متواضع، خادم و به دور از تکبر، عجب و فخر فروشی باشند.



بر اساس این گزارش، دانشجویان در این نشست هر کدام خلاصه بخشی از کتاب «قضیّه فلسطین» از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اثر سعید صلح میرزایی را به صورت کنفرانس ارائه کردند و سپس ارائه دانشجویان به لحاظ نحوه ارائه، کیفیت بیان و پاورپوینت، نحوه دسته بندی و خلاصه سازی توسط داوران ارزیابی شد و نهایتا سه ارائه کننده برتر از میان 25 دانشجو مورد تقدیر قرار گرفتند.



گفتنی است، کتاب «قضیّه فلسطین» در ۸ بخش و از متن بیانات رهبر انقلاب نگارش شده است؛ کتاب «فلسطین از منظر آیت‌الله ‌العظمی سیّدعلی خامنه‌ای مدّظلّه العالی» در ۹ مهر ۱۳۹۴ به دست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حین سخنرانی و اظهاراتش درباره برجام بالا رفت. در آن سال مقام معظم رهبری در سخنان خود گفتند اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر، وجود نخواهد داشت و این جمله، لرزه‌ای بر وجود صهیونیست‌ها انداخت./



پایان پیام

  • کد خبر : 372701
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار