خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/23 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
مرادی مطرح کرد:

تعریف اروپا و آمریکا از تروریسم با توجه به منافع آن‌ها تغییر می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: مسئول تمامی جنایت‌های داعش بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی، صهیونیست و تأمین‌کنندگان مالی آن‌ها در منطقه هستند.

 احمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت با اشاره  به  حذف پست اینستاگرامی رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص جنایت بی‌رحمانه داعش در افغانستان،گفت: جنایت داعش علیه فرزندان  افغانستان، دل همه را به درد آورد، غربی‌ها با رفتارهایشان حمایت از این جنایتکاران را برملا می‌کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادامه افزود: تروریسم از نگاه اروپا و آمریکا با توجه به منافع آنها به "تروریسم خوب و بد" تقسیم می شود و این نگاهی است که سیاست های رهبران کشورهای غربی بر اساس آن شکل می گیرد و اقدامات ناامن کننده آنها در سطح منطقه ای و بین المللی نشات گرفته از این تفکر منفعت گرایانه است.



بیشتر بخوانید:





نماینده بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط میان اروپایی ها و گروه های تروریستی به صورت رسمی و علنی تاکید کرد: مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی، صهیونیست‌ها، تأمین‌کنندگان مالی و حامیان آن‌ها در منطقه هستند.



وی با اشاره به جنایت غیرانسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری در دانشگاه کابل، مطرح کرد:این جنایت هولناک و دیگر جنایات تروریستی با مبانی دینی و موازین اخلاقی و انسانی در تضاد است و این تناقض رفتاری از سوی اروپا و آمریکا زمانی بیشتر نمایان می شود که آنها خود را مدعیان دفاع از حقوق بشر به افکارعمومی جهان معرفی می کنند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نقش چندجانبه ایالات متحده در افغانستان ، سبب ناامنی و تنش در کابل شده است، تصریح کرد: رویکرد دوگانه غرب نسبت به تروریسم و ادعای پوشالی دفاع از حقوق بشر از سوی آن‌ها در حالی که تروریست های تحت حمایت غرب، جنایات زیادی را در منطقه و بسیاری از نقاط دنیا مرتکب می شوند، تناقض رفتاری آنها را بیش از پیش نمایان می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 307885
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار