خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/06 - 12:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در جمع دانشجویان اندیشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین (ع)؛

تشریح آخرین وضعیت جنگ غزه با نگاه به آینده و هندسه جهان جدید

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین طی سخنانی به تشریح آخرین وضعیت جنگ غزه با نگاه به آینده و هندسه جهان جدید پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی شامگاه (سه شنبه ۵ دی ماه) در جمع دانشجویان اندیشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین علیه السلام، به تشریح آخرین وضعیت جنگ غزه با نگاه به آینده و هندسه جهان جدید پرداخت.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در ادامه شرایط آتی برای نظام غرب را تشریح کرد و از الزامات برای بهره مندی از سهم بیشتر در نظام جدید گفت.



در ادامه این جلسه، ابطحی وظایف کارگزاران نظام و سایر بخش‌ها برای خلق قدرت جامع را برشمردم و به افول آمریکا و آسیب ایالات متحده از شکست صهیونیست‌ها توسط حماس گفت.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین پس از بیان مصداق های میدانی در زمینهافول موریانه وار ایالات متحده، به مشخصات پرش استراتژیک محور مقاومت پس از عملیات طوفان الاقصی پرداخت.



ابطحی در این جلسه، مصداق هایی از انفعال و عدم وجود ابتکار عمل از سوی آمریکا و صهیونیست ها، پس از گذشت هشتاد روز از انجام عملیات طوفان الاقصی را برای دانشجویان اندیشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین علیه السلام تشریح کرد.



این گزارش می‌افزاید، شرح وظایف برای ترسیم جهان آینده و چگونگی افزایش سطح مطالبات جمهوری اسلامی از کشورهای منطقه و جهان پس از عملیات طوفان الاقصی از دیگر محورهای سخنان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین بود.



همچنین وی شرایط کنونی را بیانگر اقتدار و سلطه نظام جمهوری اسلامی بر منطقه دانست و تاکید کرد: نباید اجازه داده شود کسی سخن از جزایر سه گانه به میان بیاورد لذا باید موضوع مذکور برای همیشه از قاموس ادبیات کشورهای عربی منطقه حذف شود.



ابطحی در این جلسه، بر اهمیت درک شرایط کشور به دو مرحله قبل و بعد از عملیات طوفان الاقصی از سوی کارگزاران نظام تاکید کرد.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در پایان به مولفه ها و سیاست های مدنظر ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برای گستره جغرافیایی جنگ و درگیری در غزه و حتی یمن پرداخت و عنوان کرد وقوع احتمالی جنگ میان آمریکا و یمن، سیاستی برای به حاشیه بردن مسئله غزه و فلسطین است لذا آزادی خواهان دنیا باید هوشیار باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373617
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار