خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/08 - 14:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده دامغان:

تحریم های جدید آمریکا اثبات کرد آمریکا نمی تواند شریک قابل اعتمادی برای مذاکره باشد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران در آستانه مذاکرات برجامی نشان داد این کشور زبان مذاکره و احترام را نمی فهمد و نمی تواند شریکی برای گفت و گو باشد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌و‌گو با  خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران در آستانه مذاکرات برجامی نشان داد این کشور زبان مذاکره و احترام را نمی فهمد و نمی تواند شریکی برای گفت و گو باشد و هیچ عهد و پیمانی را قبول ندارد و در همان حالی که دم از سازش و مذاکره می زند ممکن است  خنجر به روی ملت ها بکشد لذا ما باید بدانیم با چه کشوری روبرو هستیم.



وی افزود:آمریکایی ها  پس از تصویب قانون اقدام راهبردی در مجلس احساس کردند، در موضع ضعف در مذاکرات قرار گرفته و ممکن است به زودی نقش خود را در موضوع برجام از دست بدهند در کنار این موضوع، بی اعتنایی تیم مذاکره کننده به خواست آمریکا برای بازگشت به 1+4 موجب شد آمریکا نگران جایگاه خود شود.











علی اکبر علیزاده برمی در نطق میان دستور


علیزاده تاکید کرد:تحریم چیز جدیدی نیست و سالها است از سوی آمریکا اعمال می شود و بایدن هم راه گذشتگان را دنبال می کند و ما باید یادبگیریم چگونه با  آنها مواجه شده و مقابله کنیم و بی شک موجب درماندگی دشمنان خواهد شد.



وی در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه  شخصیت های همکار با سپاه پاسداران و شرکت های فعال در عرصه پهپاد گفت: اخیرا اتفاقی در سوریه افتاد که یک تحول استراتژیک در محور مقاومت بود؛ پایگاه آمریکایی ها که مدعی منطقه امن بودند با پهبادهای انتحاری مورد هدف قرار گرفت و این پیامی بود به آمریکا که هیچ منطقه امنی در دنیا ندارند و آمریکایی ها این را باور نکرده اند که مقاومت و ملت ها در مقابل آنها ایستاده و خواهان خروج آنها هستند به غلط همه چیز را از چشم ایران و سپاه می بینند./



پایان پیام.     

  • کد خبر : 329970
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار