خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 13:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری:

تحرکات نظامی آمریکا در منطقه سرپوش گذاشتن بر هراس سیاستمداران کاخ سفید است

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: تحرکات اخیر نظامیان آمریکایی در منطقه برای پوشش دادن ضعف و هراس سیاستمدارانشان است.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با تحرکات نظامی اخیر ایالات متحده در منطقه، گفت: آمریکایی ها دچار رفتارهای منفعلانه شده اند از این رو شاهد برخی رفتارهای نابخردانه از سوی آنها هستیم.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته هژمونی ایالات متحده در منطقه را از بین ببرد تا جایی که امروزه اخراج نظامیان تروریست آمریکا از منطقه بر سر زبان ها افتاده است.



وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان مشاهده کرد پارلمان عراق در مصوبه قانونی بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرده که مصداق بارزی از شکست سیاست های قلدرمآبانه ایالات متحده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تحرکات اخیر نظامیان آمریکایی در منطقه برای پوشش دادن ضعف و هراس سیاستمدارانشان است از این رو باید اذعان کرد هیچ عملیاتی در پشت پرده این اقدامات نظامی وجود ندارد.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک غرب آسیا در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی کامل جریان مقاومت و خروج کامل نظامیان آمریکایی خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 311697
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار