خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/14 - 15:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
الهیان در دیدار با وزیر زنان ونزوئلا:

تاکید بر نقش پررنگ زنان در توسعه ایران/ مسائل زنان در تدوین برنامه‌های کلان مورد توجه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار به وزیر زنان ونزوئلا گفت: نقش پررنگ زنان در توسعه ایران پررنگ است لذا مسائل زنان در تدوین برنامه‌های کلان مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره الهیان در ادامه سفر به ونزوئلا با وزیر زنان ونزوئلا دیدار کرد.

الهیان در این نشست ضمن بیان دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان ابراز امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران این امادگی دارد که تجربیات خود را در طی چهار دهه گذشته که توانسته زمینه ها و بسترهای لازم را جهت پیشرفت دختران و زنان مهیا کند را در اختیار کشور دوست ونزوئلا قرار دهد .

الهیان همچنین با اشاره به حضور و نقش زنان ایران در توسعه و پیشرفت کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که زنان میتوانند نقش بسزایی در رشد و توسعه داشته باشند لذا به همین سبب همیشه در تدوین سیاستها و برنامه ها توجه جدی به مسائل زنان میشود.

در ادامه به قابلیت ها و فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه زنان اشاره شد و اظهار داشتند که الان در مراکز علمی ما که دانش بنیان هستند زنان ما توانسته اند در این حوزه ها خوش بدرخشند و لذا در حتی در حوزه های کارافرینی امروز زنان کشور ما نقش بسزایی در این حوزه دارند .

وزیر زنان ونزوئلا نیز همچنین ضمن تحسین اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان خواستار تبادل تجربیات بین دو کشور شد و ابراز امیدواری کرد که با گسترش روابط بتوانیم بیش از پیش روابط دوستانه خود را محکم کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 343261
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار