خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/24 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی:

بن سلمان برای جلب توجه کاخ سفید اظهارات ضدایرانی مطرح می‌کند

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ریاض موجودیت و امنیت خودش را در سایه جلب توجه کاخ سفید می داند از این رو اقدام به طرح موضوعات ضدایرانی می کنند.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لفاظی های محمد بن سلمان علیه ایران و برنامه هسته ای کشورمان، گفت: سعودی ها باید بدانند اگر آمریکایی ها دست از حمایتشان بردارند، دیگر پشت و پناهی نخواهند داشت و آن روز برایشان سخت و گران خواهد بود.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه ریاض موجودیت و امنیت خودش را در سایه جلب توجه کاخ سفید می داند از این رو اقدام به طرح موضوعات ضدایرانی می کنند.



وی با اشاره به اینکه توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات منطقه است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که تمامی بدخواهان ایران در تلاش هستند این توانمندی را بد جلوه داده و عامل تنش آفرین غرب آسیا معرفی کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه سعودی ها در باتلاق یمن گیر کرده اند و نمی دانند هویت خدشه دار شده خود را چگونه حفظ کنند، افزود: بر این اساس تلاش می کنند با موضع گیری های سیاسی، خودشان را به عنوان مولفه اثرگذار منطقه ای به افکار عمومی دنیا القاء کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که توافق برجامی نیز در حال به نتیجه رسیدن بوده و این امر سبب نگرانی سعودی ها شده است زیرا با تحقق این موضوع، بسیاری از کشورها رویکردشان نسبت به تهران را تغییر خواهند داد و آنها تنها می مانند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333766
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار