خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/01/28 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری با اشاره به مذاکرات وین:

برداشتن تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه نباید نیازمند مذاکره باشد/ مسیر هسته‌ای ایران شفاف است

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: برداشتن تحریمی که باید از سوی طرف های مقابل غربی برداشته شود، نیازمند مذاکره نیست.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای در وین، گفت: با توجه به مصوبه آذرماه مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام راهبردی جمهوری اسلامی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، مسیر کشورمان در حوزه هسته ای مشخص و شفاف شده است.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب نیز به عنوان سیاستگذار اصلی نظام نیز رفع کامل تحریم ها و راستی آزمایی این مهم را در خصوص موضوع مذاکرات هسته ای مطرح کردند.



وی ادامه داد: بر این اساس دولت باید با در نظر گرفتن قانون مذکور و همچنین منویات رهبر انقلاب می تواند امور محوله را انجام دهد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین با توجه به مسیر مشخص شده، اقداماتی مانند رفع تحریم ها به صورت گام به گام یا طرح موضوعات جدیدی مانند موشکی و حقوق بشری مطرح نیست و هیچگاه پذیرفته شده نیست.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اساسا برداشتن تحریمی که باید از سوی طرف های مقابل غربی برداشته شود، نیازمند مذاکره نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 317604
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار