خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به اظهارات برجامی آلمان:

برجام وسیله ای برای افزایش فشار بیشتر بر ایران شده است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اروپایی ها با عمل کردن به تعهداتشان باید برجام را نجات دهند نه ایران را، لذا آلمان ها باید بدانند دوران زیاده خواهی تمام شده است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات برجامی وزیر خارجه آلمان مبنی بر اینکه ایران آخرین فرصت برای نجات برجام را از دست ندهد، گفت: اروپایی ها باید بدانند دوران دیکته خواندن تمام شده و باید پاسخ دهند در مواجه با برجام چه اقداماتی انجام داده اند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرف های غربی برجام می دانند تعهداتشان را اجرایی نکرده اند، اظهار کرد: در واقع تعهدات از سوی کشورمان یکطرفه انجام شده و اروپایی ها فقط زیاده خواهی کرده اند.



وی با اشاره به اینکه آلمان، انگلستان و فرانسه عنوان کردند مسیرشان از آمریکایی ها جداست لذا مدتی ایران را درگیر اینستکس و غیره کردند اما اقداماتشان نتیجه نداشت، ادامه داد: بنابراین آلمان ها باید بدانند اگر تصور می کنند با درشت گویی می توانند امتیازات بیشتری بگیرند، سخت در اشتباه هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه باید اذعان کرد برجام وسیله ای برای افزایش فشار بیشتر بر ایران اسلامی شده است.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می توان گفت تجربه تلخ برجامی موجب شده نسبت به رفتار و مواضع اروپایی ها شک و تردید داشته باشیم لذا هم اکنون اروپایی ها با عمل کردن به تعهداتشان باید برجام را نجات دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 310484
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار