خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/23 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

بحرین بجای دخالت در امور ایران، دست از نقض آشکار حقوق بشر بردارد

نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه بحرین بر خلاف مفاد منشور سازمان ملل متحد و همچنین دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه بحرین در راستای کنترل برنامه هسته‌ای و محدودسازی توسعه موشکی ایران اسلامی، گفت: چنین صحبت هایی بر خلاف مفاد منشور سازمان ملل متحد و همچنین دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحرینی ها اگر نگران بروز ناامنی و بی ثباتی در منطقه بدلیل فعالیت های هسته ای هستند باید به سراغ رژیم صیهونیستی بروند که دارای کلاهک هسته ای است و هیچ مرجع بین المللی هم بر آن نظارت ندارد.



وی ادامه داد: همچنین باید به مقامات این کشور یادآور شد امروزه افکار عمومی دنیا شاهد نقض حقوق بشر سیستماتیک در بحرین است لذا بجای طرح ادعاهای واهی، به دغدغه ها و خواسته های مردم خود بپردازند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جهان اسلام بخاطر همپیمانی برخی کشورها با رژیم صهیونیستی دچار آسیب های جدی شده است، افزود: در این راستا می توان اذعان کرد لابی رژیم غاصب صهیونیستی از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا به دسیسه ایران هراسی ایالات متحده دامن بزند.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک می توان مشاهده کرد که سیاست های آمریکایی - اسرائیلی از زبان مسئولان کشورهای مانند بحرین در مواجه با ایران بیان می شود که همگی آنها نخ نما شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 323157
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار