خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/07 - 17:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون دفاعی پارلمان لبنان در گفت‌وگو با خانه ملت:

ایران و لبنان بازوی مشورتی یکدیگر در مسائل منطقه غرب آسیا هستند

عضو کمیسیون دفاعی پارلمان لبنان معتقد است پروژه معامله قرن آمریکا صرفا به دنبال تأمین منافع اسرائیل بوده و توجهی به فلسطین ندارد از این رو با شکست مواجه خواهد شد.

قاسم هاشم عضو کمیسیون دفاعی پارلمان لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره مناسبات میان ایران و لبنان گفت: روابط میان دو کشور از دیرباز به دلیل اشتراکات فراوان وجود داشته و هردوی این کشورها بازوی مشورتی یکدیگر در برخی مسائل منطقه غرب آسیا به خصوص در حوزه فلسطین بوده و با هم همکاری کرده اند.



معامله قرن، پروژه‌ای شکست خورده



وی که نماینده مردم شبا، منطقه ای در خاک لبنان هم مرز با سرزمین‌های اشغالی است، در ادامه اظهار داشت: از قبل قابل پیش بینی است که پروژه معامله قرن آمریکا پروژه ای شکست خورده خواهد بود و به جای منافع فلسطین به دنبال تأمین منافع اسرائیل است.



قاسم هاشم در ادامه انقلاب جمهوری اسلامی را الگویی برای کشورهای منطقه دانست و افزود: امروز کشورهای منطقه متوجه شده اند که نباید به راحتی زیر بار زور بروند و مقاومت را باید سرلوحه قرار دهند که مهم ترین آن اقدامات جبهه مقاومت در برابر اسرائیل است.



عضو کمیسیون دفاعی پارلمان لبنان در پایان تأکید کرد: لازم است میان پارلمان های کشورهای غرب آسیا روابط بیشتری برقرار شده و تفاهمنامه ها و موافقتنامه های بیشتری در راستای توسعه روابط به خصوص در حوزه اقتصادی منعقد شود./



گفت‌وگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 283638
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار