خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/06 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

فلاحی: سرکوب خشونت‌آمیز معترضان زن در فرانسه بیانگر استانداردهای دوگانه غرب است

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس اعتقاد دارد در جریان اعتراضات اخیر نیز صحنه‌های سرکوب خشونت‌آمیز معترضان به ویژه زنان برای افکار عمومی دنیا مشهود بود که امری قابل تامل است.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه با معترضان در این کشور و ضرورت رعایت حقوق بشر، گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته اعتراضات مردمی در فرانسه رخ داده اما شاهد سکوت رسانه ها و مجامع حقوق بشری هستیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: این رویکرد رسانه ها و حتی نهادهای بین المللی حقوق بشری بیانگر استانداردهای دوگانه غرب است.



وی با اشاره به اینکه در فرانسه زنان مسلمان آزادی ندارند و نمی توانند با حجاب وارد محیط های تحصیلی شود، ادامه داد: در جریان اعتراضات اخیر نیز صحنه‌های سرکوب خشونت‌آمیز معترضان به ویژه زنان برای افکار عمومی دنیا مشهود بود که امری قابل تامل است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع کشورهای اروپایی مدافع حقوق بشر صرفا از این مولفه سوءاستفاده کرده و به عنوان ابزار برای رسیدن به اهداف شومشان بهره می برند.



رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند و فقط در مقابل دوربین رسانه ها ژست دفاع از حقوق بشر و مردم دنیا را می گیرند، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که همین رسانه هایی که امروزه سکوت کرده اند یا دیگر کشورهای اروپایی مدعی حفظ حقوق بشر، در وقوع اغتشاشات اخیر در ایران اقدام به جریان سازی رسانه ای دروغ و کذب کردند و همچنین کشورهای غربی نیز مدام موضع گیری ای ضدایرانی انجام دادند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 359197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار