خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/06 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انگلیس با تحریم سپاه پاسداران درصدد انجام عملیات روانی و فضاسازی علیه ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد فهرست تحریمی جدید دولت انگلیس علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام عملیات روانی و فضاسازی علیه ایران است.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به فهرست تحریمی جدیدی دولت انگلیس علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: بریتانیا درصدد انجام عملیات روانی و فضاسازی علیه کشورمان است.



نماینده مردم  قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مطابق بیانیه دولت انگلیس این تحریم‌ها مربوط به مسدود شدن دارایی و ممنوعیت سفر فرماندهان ارشد سپاه به بریتانیا است که اصلا این افراد سرمایه گذاری در این کشور ندارند و به آنجا سفر نخواهند داشت.



وی در این راستا، ادامه داد: انگلیس می خواهد با دامن زدن به دسیسه ایران هراسی، دیگر کشورها را برای رسیدن به اهداف ضدایرانی‌اش همراه کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که این اقدام، رفتاری تکراری است و دولتمردان انگلیس به خوبی می دانند که هیچ نتیجه ای از این اقدام بدست نخواهند آورد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می شود انگلیسی ها بجای اعمال رفتارهای نادرست و ضدبشری علیه ایران، به مشکلات داخلی کشور خودشان برسند تا شهروندان انگلیسی از فشارهای اقتصادی و غیره دچار آسیب بیشتر نشوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359196
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار