خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
درخشان با اشاره به تناقض در اختیارات امروز ترامپ؛

امکان استفاده از توئیتر، نه؛ اختیار استفاده از بمب اتم، آری!

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: ترامپ صلاحیت داشتن صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی را ندارد اما دارای اختیار استفاده از بمب هسته ای آمریکا است.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص استیضاح رییس جمهور آمریکا از سوی نمایندگان این کشور، گفت: ترامپ امروزه به عنوان فردی شناخته می شود که دارای تعادل رفتاری در عرصه سیاست خارجی و داخلی نیست.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته این نوع رفتار رییس جمهور آمریکا موجب شد، چهره پشت پرده ایالات متحده برای افکار عمومی دنیا آشکار شود.



وی ادامه داد: در واقع ترامپ ابزار و وسیله صهیونیست های و افراط گرایان در آمریکا بود تا بتوانند از طریق وی به اهدافشان دست یابند که موفق هم شدند اما آنها تصور نمی کردند ترامپ روزی به تهدیدی علیه‌شان تبدیل شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه امروزه جهان با شخصیتی مواجه است که دارای تعادل رفتاری و فکری نیست و این موضوع تهدیدی برای تمام کشورها بشمار می رود.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که ترامپ صلاحیت داشتن صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی مانند توییتر را ندارد اما دارای اختیار استفاده از بمب هسته ای آمریکا است؛ از این رو مشاهده می شود سیاستمداران آمریکایی تلاش می کنند اختیارات ریاست جمهوری این کشور در استفاده از رمز مربوط به بمب هسته ای را از ترامپ بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 312020
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار