خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 16:10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در آیین رونمایی از سازه حجمی هنگامه رهایی؛

امروزه شاهد گدایی سردمداران دنیای استکبار برای ائتلاف هستیم/ روز رهایی بشر فرارسیده است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: آمریکایی ها و صهیونیست‌ها که سردمداران دنیای استکبار هستند، امروزه گدایی ائتلاف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آیین رونمایی از سازه حجمی هنگامه رهایی در آستانه روز غزه عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از مردم و فعالان فلسطین برگزار شد.



ابطحی در این مراسم، گفت: در سال ۱۹۴۵ سه جنایتکار جنگ جهانی در سعدآباد جمع شدند و به همه دنیا چگونگی زندگی را دیکته کردند لذا از آن زمان تاکنون هشتاد سال می‌گذرد و این رویه ادامه داشته است.



وی اظهار کرد: این مهم در حالیست که روز رهایی بشر فرارسیده است؛ از این رو شاهد افول ایالات متحده آمریکا هستیم.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه آمریکایی ها و جبهه عبری که به عنوان سردمداران دنیای استکبار محسوب می‌شوند، امروزه گدایی ائتلاف می‌کنند، تصریح کرد: در این میان مشاهده می‌شود که تظاهرات مردم کشورهای غربی علیه گفتمان دیکتاتوری و استکباری است که امری قابل تامل است.



ابطحی با اشاره به اینکه گفتمان مقاومت و عدالت در دنیای کنونی عزیز شده است، ادامه داد: بر این اساس دانشگاه هایی که به قول خودشان مدیران آینده دنیا را تربیت می‌کنند، با اعتراض دانشجویان خود نسبت به ظلم علیه مردم فلسطین خصوصاً غزه مواجه شده اند.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با اشاره به قوانین حمایتی مجلس از فلسطین، افزود: روز ۲۹ دی ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده است که بیانگر اهمیت حمایت از حق و حقیقت است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: امروزه رژیم اشغالگر قدس با موج جهانی عدالت‌خواهانه‌ای روبرو شده که امکان مقابله با آن را ندارد.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت در این زمینه، تصریح کرد: در واقع رژیم غاصب صهیونیستی‌ پس از عملیات طوفان الاقصی، دچار استیصالی شده که توانایی مدیریت آن را ندارد. بنابراین باید اذعان کرد همه دنیا در آستانه تغییر و تحول هستند از این رو شاهد پایان ظلم و استکبار ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود لذا رهایی برای همگان خواهد بود.



گفتنی است، در آیین رونمایی از سازه حجمی هنگامه رهایی، خانواده معزز شهداء، دانشجویان فلسطینی و جمعی از کارکنان شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374836
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار