خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیزاده:

اقدامات سران رژیم صهیونیستی مصداق بارز تروریسم بین‌المللی/ این رژیم بر خلاف نظام پادمانی آژانس دارای کلاهک اتمی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، گفت: اظهارات مقامات صهیونیستی برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای در غزه به طور رسمی تایید کرد که این رژیم بر خلاف قوانین بین المللی و نظام پادمانی آژانس، دارای کلاهک‌های اتمی است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص هشدار ایران نسبت به خطرات ناشی از سلاح‌های هسته‌ای در دست رژیم صهیونیستی، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید پیامدهای خطرات ناشی از استفاده یا تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای توسط تروریست های صهیونیست را به دنیا منعکس کند و جلوی این موضوع را بگیرد.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای امنیت سازمان ملل نیز باید موضوع یاد شده را بررسی کند، اظهار کرد: در واقع عدم واکنش این نهادها به نوعی سبب خواهد شد کارآیی پیمان های بین المللی مانند پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی از بین برود. 



وی  ادامه داد: اظهارات مقامات صهیونیستی برای استفاده از تسلیحات هسته ای در غزه به طور رسمی تایید کرد که این رژیم بر خلاف قوانین بین المللی و نظام پادمانی آژانس، دارای کلاهک های اتمی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید یادآور شد حقوق بین‌الملل و موازین بشردوستانه با سلاح‌های هسته‌ای در دست رژیم صهیونیستی دچار خدشه و آسیب شده اند و نیاز به برخورد جدی در این زمینه است.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات اخیر سران رژیم صهیونیستی مصداق بارز تروریسم بین المللی تلقی می شود از این رو توقف برنامه اتمی این رژیم غاصب، به نفع ثبات بین‌المللی خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371734
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار