خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 14:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی تصریح کرد:

افزایش سطح روابط تهران و کاراکاس، راهکاری برای خنثی‌سازی تحریم‌های کاخ سفید

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: افزایش سطح روابط تهران و کاراکاس موجب شده دیگر کشورهای دنیا نیز متوجه شوند تحریم های ظالمانه ایالات متحده دارای پشتوانه قانونی نیست.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بر لزوم گسترش روابط تجاری با ونزوئلا و تاثیر آن بر اقتصاد کشورمان اشاره کرد و گفت: قطعا توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهایی مانند ونزوئلا که با تحریم‌های ایالات متحده روبرو هستند به نفع ایران خواهد بود.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه همکاری دوجانبه ایران و ونزوئلا در حالی تقویت می شود که آمریکایی ها اعلام کردند با کشورهایی که تحریم هایشان را دور بزنند، برخورد خواهند کرد.



وی ادامه داد: در واقع افزایش سطح روابط تهران و کاراکاس موجب شده دیگر کشورهای دنیا نیز متوجه شوند تحریم های ظالمانه ایالات متحده دارای پشتوانه قانونی نیست و آنها نیز می توانند از خطوط قرمز کاخ سفید عبور کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی برقراری ارتباط و افزایش سطح مناسبات اقتصادی، تجاری و غیره با کشورهایی که مورد تحریم آمریکا هستند می تواند راهکاری برای خنثی سازی دسیسه های ایالات متحده علیه ملت های این کشورها باشد.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با رایزنی دستگاه دیپلماسی کشورمان شاهد افزایش مناسبات بیشتر بین دو کشور و همچنین سایر کشورهای آمریکای لاتین باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 311702
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار