خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حیدری:

اعزام زیردریایی هسته‌ای آمریکا به منطقه جنبه رسانه‌ای دارد/ کاخ سفید در غرب آسیا منزوی شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اعزام زیردریایی هسته‌ای آمریکایی به غرب آسیا جنبه رسانه ای و روانی دارد و آنها می خواهند از این طریق به همپیمانان و نیروهایشان در منطقه بگویند که همچنان قدرت برتر بشمار می روند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اعزام زیردریایی هسته‌ای آمریکا به غرب آسیا در راستای پشتیبانی از ناوگان پنجم ایالات متحده مستقر در بحرین، گفت: سیاستمداران کاخ سفید متوجه شده اند که دیگر در منطقه جایی ندارند و در حال منزوی شدن هستند.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: بر این اساس تلاش می کنند با حفظ ظاهر قدرت نظامی، خودشان را به عنوان یک عامل موثر در رخدادهای منطقه ای و تاثیرگذار معرفی کنند.



وی با اشاره به اینکه اعزام زیردریایی هسته‌ای برای آمریکایی ها جنبه رسانه ای و روانی دارد، ادامه داد: در واقع آنها می خواهند از این طریق به همپیمانان و نیروهایشان در منطقه بگویند که همچنان قدرت برتر بشمار می روند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه باید اذعان کرد سیاستمداران کاخ سفید در عرصه سیاست خارجی دچار استیصال شده و اقدامات اخیر آنها بیانگر این مهم است؛ بدون شک مردم منطقه علاقه ای به حضور تروریست های آمریکایی ندارند و هر چه سریع تر باید غرب آسیا را ترک کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد که آمریکایی ها امروزه در حوزه سیاست داخلی نیز دچار تنش هایی هستند که این اقدام آنها سبب فریب افکار عمومی داخل این کشور خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359512
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم