خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/01 - 15:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی:

اظهارات مداخله جویانه شورای همکاری خلیج فارس پیروی از سیاست ایران هراسی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد طرح اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس نسبت به مذاکرات برجامی به نوعی سیاست ایران هراسی است.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس نسبت به مذاکرات برجامی، گفت: این اقدام رفتار غیرمسئولانه از طرف برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس است.



نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اگر این کشورها نگران امنیت منطقه هستند، هیچگاه نباید خاک سرزمینشان را در اختیار نظامیان فرامنطقه ای قرار می دادند تا پایگاه های نظامی ایجاد کنند.



وی با اشاره به اینکه ناامنی های منطقه به دلیل حضور نظامیان فرامنطقه ای است که به دعوت برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به منطقه آمده اند، ادامه داد: در این میان ایران همواره به کشورهای منطقه کمک کرده اما مشاهده می شود برخی از کشورها رفتار ریاکارانه انجام می دهند و سیاست های کشورهای فرامنطقه ای را دنبال می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این بین نباید فراموش کرد طرح اظهارات مداخله جویانه به نوعی سیاست ایران هراسی است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت کشورهای منطقه در سایه ثبات و امنیت رخ می دهد لذا ایران بارها نشان داده قدرت بازدارنده و اعمال رفتارهای قدرتمندانه در راستای ایجاد صلح و ثبات بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 317936
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار