خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/19 - 15:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

اظهارات مداخله‌جویانه برخی سران اروپایی برای اعمال تحریم، گزافه‌گویی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اظهارات مداخله‌جویانه برخی سران اروپایی برای اعمال تحریم، گزافه گویی است.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آلمان و تلاش اروپایی ها برای اعمال تحریم علیه ایران، گفت: ایجاد محدودیت علیه مردم کشورمان از سوی تعدادی کشورهای اروپایی ها خلاف اظهارات آنان در روند مذاکرات برجامی است.



نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها همواره شعار بهره گیری از دیپلماسی را مطرح می کنند اما اکنون مشاهده می شود که صحبت از تحریم علیه جمهوری اسلامی می کنند.



وی با تاکید بر اینکه اظهارات مداخله‌جویانه برخی سران اروپایی برای اعمال تحریم گزافه گویی است، ادامه داد: برخی از کشورها مانند فرانسه در امور داخلی ایران دخالت می کنند لذا باید به آنها یادآور شد پلیس این کشور در مقابل اعتراضات مردم برخورد سختی از خود نشان داد و اجازه برگزاری تجمعات آرام را ندادند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بهتر است کشورهای اروپایی بجای دخالت در امور کشورهای دیگر، به رفع مشکلات کنونی خودشان بپردازند، افزود: باید تاکید کرد جمهوری اسلامی پاسخ قاطع برای چنین رفتارهایی دارد که در این صورت آنها پشیمان خواهند شد.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کشورها می خواهند بگویند در کنار ملت ایران هستند اما با متاسفانه اعمال تحریم که بیانگر تناقض  همیشگی در گفتار و عمل است./



پایان پیام

  • کد خبر : 350049
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار