خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 19:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ذاکر تاکید کرد:

اسلام زدایی از منطقه؛ پشت پرده عادی‌سازی روابط با تل‌آویو/ کشورهای مستقل در مقابل اسرائیل می‌ایستند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس نشانه نیت شوم آن‌ها برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه است.

سیدسلمان ذاکر  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع فشار به پاکستان و برخی کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی آمریکا و کشورهای منطقه ،گفت: عربستان علیرغم حمایت مادی از کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط دارند، روابط خود را با رژیم صهیونیستی علنی نمی‌کند.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش آمریکا و دولت های مرتجع در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس نشانه آشکار نیت شوم و پلید آن‌ها برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام‌زدایی از خاورمیانه است.



وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای مستقل منطقه زیربار عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس  نمی روند، مطرح کرد: عربستان تلاش دارد پیش قدم عادی‌سازی برای کشورهای منطقه باشد تا خوش خدمتی خود نزد آمریکا و رژیم صهیونیستی را اثبات کند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عادی‌سازی روابط بین کشورهای مسلمان با رژیم کودک‌کش اسرائیل مسئله جدیدی نیست و پیش از این هم در مورد کشورهای بزرگ‌تر و مهم‌تری چون مصر و اردن اتفاق افتاده است، تاکید کرد: امارات، بحرین و کشورهای مرتجع منطقه، عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل را به دلیل اهداف و منافع مشترک انجام می دهند و هدف آمریکا از این اقدام، فروش تسلیحات خود به این کشورها است.



بیشتر بخوانید:





این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امارات، بحرین، سودان  و حکام مرتجع منطقه هزینه این اقدام را پرداخت می‌کنند، مطرح کرد: حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف، پیوند­ دهنده بین مسلمانان سراسر عالم است و اقدام امارات، بحرین و دیگر حکام خودفروخته قطعا خیانت است و رسوایی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عمر آن‌ها را نیز کوتاه خواهد کرد.



ذاکر خاطرنشان کرد: "محمدعلی جناح" بنیانگذار  پاکستان بارها از به رسمیت شناختن اسرائیل امتناع کرده است؛ اما متأسفانه برخی حاکمان کشورهای اسلامی با پشت کردن به محور وحدت جهان اسلام و عادی‌­سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی پایه‌­گذار تفرقه در بین امت اسلامی شده‌­اند و حکام مرتجع منطقه هزینه این اقدام را پرداخت خواهند کرد.



عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مقاومت تنها راه مقابله با صهیونیسم است، تصریح کرد: اگر دست­‌های اختلاف برانگیز در جهان اسلام کوتاه شود، میلیاردها مسلمان جهان نه تنها مشکلی با یکدیگر نخواهند داشت بلکه حامی و پشتیبان یکدیگر خواهند بود؛ در حال حاضر کشورهای اسلامی مستقل، مردم آزادیخواه جهان و گروه‌های مختلف مقاومت باید در مقابل عادی سازی روابط با تل آویو بایستند.



گفتنی است؛ «عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان در گفت و گویی با اشاره به اینکه برای به رسمیت شناختن اسرائیل تحت فشار است، اظهار داشت: با این وجود، اسلام‌آباد هرگز دولت "صهیونیستی" را به رسمیت نمی شناسد تا زمانی که یک راه حل عادلانه برای مسئله فلسطین ارائه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 307960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار