خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/05 - 09:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
مصری:

از اجرای برجام استقبال می کنیم اما بدون هیچ شرطی

نمایند مجلس تاکید کرد که از بازگشت طرف مقابل به برجام استقبال می کنیم اما هیچ شروطی در زمینه این بازگشت را نمی پذیریم بلکه ایران شروطی دارد.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ذوق زدگی دولت برای احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: برجام تعهدی بین المللی است که باید همه طرفین به تعهدات خود عمل کنند، اما شاهد بودیم طرف های مقابل از اجرای تعهدات خود سرباز زدند، بنابراین بازگشت به برجام به این معنا است که طرف مقابل به همه تعهدات خود عمل کند.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بازگشت به برجام کلامی و گفتاری نیست ادامه داد: ما از  بازگشت طرف های مقابل چه اروپا چه آمریکا به برجام استقبال می کنیم چرا که توافق هسته ای تعهد بین المللی است و باید همه آن را اجرا کنیم.



این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال شرط گذاشتن باید بازگشت دیگر بازگشت به برجام محسوب نمی شود بلکه بازگشت به موضوع دیگری خواهد بود، توافق برجام دیگر تمام شده و شرط و شروط لازم در این توافق وجود دارد بنابراین اگر کسی بگوید با شروطی به برجام برمی گردیم این بازگشت به برجام نیست و بعید می دانم ملت ایران بعد از تحمل این همه سختی زیر باز ذلت مجدد بروند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلانی اظهار داشت:  ما بازگشت به برجام را می پذیریم، قبول داریم، از آن استقبال می کنیم و حتی طرف مقابل را تشویق می کنیم  به این توافق بین المللی برگردد اما هیچ گونه شروط جدیدی در ارتباط با بازگشت آنها نمی پذیریم بلکه شرط ما تامین منافع ایران است./



پایان پیام

  • کد خبر : 308772
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار