خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 14:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در جمع دانشجویان جامعة آل البیت (ع)؛

اروپا و آمریکا نمی‌خواهند برای صهیونیست‌ها هزینه بیشتری دهند/ قواعد قدرت تغییر کرده است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: آلمان، فرانسه، انگلیس و ایالات متحده آمریکا علاقه مند پایان درگیری‌ها هستند زیرا دیگر نمی‌خواهند برای صهیونیست‌ها هزینه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه (۱۱ آذرماه) در جمع دانشجویان جامعة آل البیت (ع) قم حضور یافت و به تشریح دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت.



ابطحی با اشاره به اینکه در سال ۱۹۴۵ افرادی همچون چرچیل، استالین و روزولت در کاخ سعدآباد تهران جمع شدند تا جهان را بین خود تقسیم کنند، گفت: بر این اساس قواعد بازی قدرت را تدوین کردند و در این راستا دنیای اسلام نادیده گرفته شد.



وی با بیان اینکه غربی‌ها در آن زمان برای کل بشریت نهادسازی و سازمان سازی کردند، اظهار کرد: تمامی این مجموعه‌ها حافظ یهودیت و صهیونیست هستند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این زمینه، افزود: نباید فراموش کرد سه سال پس از این واقعه، رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل شکل گرفت؛ هر چند نباید فراموش کرد انگلیسی ها وعده انتقال آنها به سرزمین های اشغالی را در سال ۱۹۱۷ داده بودند زیرا فسادشان عالم گیر شده بود.



ابطحی ضمن اشاره تاریخ درگیری ها میان مسلمان و صهیونیست ها، ادامه داد: جنگ رمضان و غیره رخ داد اما چنین مسائلی موجب شد وسعت سرزمین‌های اشغالی افزایش یابد. در واقع انگلیسی‌ها تلاش کردند روحیه مقاومت رد میان فلسطینی‌ها شکل نگیرد و کشورهای اسلامی نیز هر کدام در سرزمین های خودشان مشغول به فعالیت باشند.



وی تصریح کرد: این مهم درحالیست که پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، موضوع آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و فلسطین رویه ای دیگر را طی کرد؛ به عبارتی صهیونیست‌ها تلاش کرده بودند اطراف سرزمین های اشغالی را پاکسازی کنند اما جبهه مقاومت شکل گرفت و دشمنان مجبور شدند از لبنان و غیره خارج شوند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: بر این اساس امروزه مشاهده می‌شود که ۴۸۰ کیلومتر تونل جنگ شهری در غزه ایجاد شده و عملیات ترکیبی در مقابل جنایت ترکیبی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد‌.



ابطحی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد عملیات سایبری، مخابراتی و دریایی از سوی مقاومت علیه دشمن اجرایی شد لذا صهیونسیت‌ها بهت زده‌اند.



وی گفت: آلمان، فرانسه، انگلیس و ایالات متحده آمریکا علاقه‌مند پایان درگیری‌ها هستند زیرا دیگر نمی‌خواهند برای صهیونیست‌ها هزینه دهند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین خاطرنشان کرد: غربی‌ها امروزه با موج بشری مواجه شدند که برایشان هزینه دارد لذا این پیروزی برای جریان مقاومت چند بعدی شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372298
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار