خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/28 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آصفری:

ادعای شکنجه کودکان در ایران توسط رسانه‌های اتریشی تشدید دسیسه ایران‌هراسی است

عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رسانه های غربی استانداردهای دوگانه ای در مورد حقوق بشر پیگیری می کنند که طرح ادعای شکنجه کودکان در ایران مصداق آن محسوب می شود،

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به دروغ پراکنی برخی رسانه‌های اتریشی مبنی بر ادعای شکنجه کودکان در ایران، گفت: متاسفانه رسانه های اروپایی همزمان با سیاست های آمریکایی ها درصدد دامن زدن به دسیسه ایران هراسی هستند و این موضوع نیز در این راستا انجام شده است.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند با انتشار اخبار دروغ و شایعه سازی در مورد ایران، دیدگاه افکار عمومی دنیا را نسبت به جمهوری اسلامی بدبینانه کنند.



وی با اشاره به اینکه رسانه های غربی استانداردهای دوگانه ای در مورد حقوق بشر پیگیری می کنند که طرح ادعای شکنجه کودکان در ایران مصداق آن محسوب می شود، ادامه داد: اتریشی ها حتما خاطرشان هست در جنگ برخی از اروپایی ها با بوسنی و هرزگوین چطور با سکوتشان به متجاوزان کمک کردند و نهایتا مردم این کشور را به خاک و خون کشیدند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه این اقدامات در راستای فضاسازی علیه تهران و نفرت پراکنی در جامعه جهانی است؛ هر چند دستگاه دیپلماسی کشورمان نسبت به این اقدام موضع گیری رسمی داشته و پاسخ قاطعی به اتریشی ها داده است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان از رسانه های اتریشی درخواست می شود به ایران بیایند و از نزدیک با واقعیت های جامعه ایران آشنا شوند نه اینکه صرفا اقدام به تهیه گزارش های کذب کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359080
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم