خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/11 - 11:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیر کمپین جهانی بازگشت به فلسطین

آزادی فلسطین امکان پذیر است

دبیر کمپین جهانی بازگشت به فلسطین تاکید کرد: وقتی بخش مهمی از یک کشور اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی را می بینید که قبلاً آزاد شده بود، یعنی این عمل امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، مجمع «سفیران بازگشت» که به میزبانی بیروت و توسط «کمپین جهانی بازگشت به فلسطین» در مدت 3 روز برگزار شد، با بازدید از اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در بیروت آغاز شد و با یک سخنرانی به پایان رسید.



این انجمن با عناوین، ایده ها و واژگان خود، چه در سطح فلسطینی، چه در سطح عربی و چه در سطح بین المللی، اولین انجمن در نوع خود بوده است.



عبدالمالک سکریه، دبیر این کمپین، در مصاحبه با الاخبار گفت: این کمپین رویدادهای مهمی را در بیروت برگزار و تورهایی را با حضور شخصیت‌های بین‌المللی و فلسطینی در اردوگاه‌ها و جنوب لبنان برگزار کرد.



سکریه ادامه داد: وقتی بخش مهمی از یک کشور اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی را می بینید که قبلاً آزاد شده بود، یعنی این عمل امکان پذیر است.



سکریه خاطرنشان کرد: از جمله ایده‌هایی که کمپین جهانی بازگشت به فلسطین دنبال کرد، ایده تجلیل از شخصیت‌های بین‌المللی و اعطای عنوان" سفیر بازگشت به فلسطین" به آن ها بود که سابقه مبارزاتی طولانی در حمایت از آرمان فلسطین داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 362744
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار