خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 10:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در همایش رئیس جمهور منتخب و جریان مقاومت؛

پشتیبانی از مقاومت اولویت نخست تمامی کارگزاران نظام مقدس ایران است

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارگزاران آن در هر سطحی می دانند در شرایط کنونی، پشتیبانی و حمایت از مقاومت اولویت نخست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایش "رئیس جمهور منتخب و جریان مقاومت" با حضور اندیشمندان و صاحب نظران شامگاه دوشنبه (1 مرداد ماه) به همت کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و مجمع جهانی قادمون برگزار شد.

سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین در این همایش با اشاره به گذشت 10 ماه از نبرد طوفان الاقصی، گفت: این مهم در حالیست که تمام تلاش هایی که رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعم از آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس انجام دادند، منجر به تصویرسازی از کوچکترین پیروزی نشده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس رژیم صهیونیستی دچار فرسودگی در عرصه نظامی شده و به نوعی تلاش می کند از طریق جنگ بقا به حیات خود ادامه دهد.

ابطحی با اشاره به اینکه مقاومت ملت های منطقه نیز هر روز دستاوردهای جدیدی را رقم می زنند، ادامه داد: به عنوان مثال مشاهده شد که روز گذشته یمنی ها توانستند تلاویو را درهم بکوبند که امری قابل تامل است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: امروز جهان جدیدی در حال خلق شدن بوده و همه آن نظام موروثی از جنگ جهانی دوم در حال فروریزش است و انتقال قدرت به مناطق شرق کره زمین انجام می شود؛ این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی برای برگ زرین عزت مقاومت بیش از چهل سال هزینه داده است لذا امروز به میزانی از قدرت و اعتبار رسیده که سر تمام ابرقدرت ها در مقابل آن خم شده است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارگزاران آن در هر سطحی می دانند در چنین شرایطی پشتیبانی و حمایت از مقاومت اولویت نخست ما قرار دارد، بیان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد با تغییر هر دولت و وزیری، داستان مقاومت تغییر نمی کند و اولویت اصلی قرار دارد؛ به عبارتی علی رغم تغییر دیدگاه های داخلی که ممکن است در کابینه جدید نسبت به دولت سیزدهم باشد، در صحنه بین المللی و دفاع از نهضت های مقاومت همان حمایت ها و پشتیبانی ها و با شدت و گستره و توان بیشتر ادامه خواهد یافت تا شاهد ایران قدرتمند و ملت های قدرتمند منطقه باشیم.

ابطحی تصریح کرد: امروز ما به مرحله ای رسیدیم که دانشجوی دانشگاه هاروارد، کلمبیا، سوربن و آکسفورد در طرف درست تاریخ قرار می گیرند و رهبر معظم انقلاب به عنوان بخشی از مقاومت به آنها اشاره می کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین در این زمینه، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی واضح است هر فردی در هر مسندی از این نظام مقدس قرار بگیرد، این ظرفیت خلق شده الهی ایجاد شده را با نهایت هوشمندی مورد بهره برداری قرار می دهد تا شاهد قدرتمند شدن مقاومت و ملت های منطقه باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380848
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار