خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 12:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در مهدیه امام حسن مجتبی(ع):

ولی فقیه محور دنیای جدید خواهد بود/ پیروزی‌های بیشتری در انتظار محور مقاومت است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: قطعا در آینده شاهد پیروزی های بزرگ برای محور مقاومت خواهیم بود و جهان جدیدی خلق خواهد شد که محوریت آن با ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شامگاه (سه شنبه ۱۲ دی ماه) با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین و جمعی از مردم در مهدیه امام حسن مجتبی علیه السلام (هیأت رزمندگان غرب تهران) برگزار شد.



ابطحی در این مراسم به نامه های رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی و اروپایی اشاره کرد و گفت: از دو نامه ارسالی ایشان ۸ و ۹ سال می‌گذرد اما تاثیر آن عمیق بوده است.



وی در این زمینه، اظهار کرد: امروزه دانشجویان در غرب تظاهرات ضدصهیونیستی و ضداستکباری انجام می‌دهند و حتی روسای این دانشگاه ها بخاطر حمایت از این اقدام، برکنار می‌شوند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین تصریح کرد: در این میان تاکنون شاهد دوازده هفته تظاهرات عدالت‌خواهانه مستمر در خیابان‌های پاریس و لندن بوده ایم که در تاریخ این کشورها کم نظیر است.



ابطحی ادامه داد: به عبارتی باید اذعان کرد جامعه غرب امروزه آگاه تر شده و اکنون عدالت‌خواهی به طور گسترده ای رواج یافته است.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت، افزود: بدون شک نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی تاثیر شگرف و عدالت‌خواهی در جامعه غرب داشته است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه قطعا در آینده شاهد پیروزی های بزرگ برای محور مقاومت خواهیم بود، بیان کرد: جهان جدیدی خلق خواهد شد و با محوریت ولی فقیه سهم بزرگی را بدست خواهیم آورد تا یاور مظلومان جهان باشیم.



وی با تاکید بر اینکه امروزه همه کارشناسان اعتقاد دارند که نظامیان آمریکایی و صهیونیستی دچار استیصال و سردرگمی هستند، گفت: از روز نخست عملیات طوفان الاقصی تاکنون حماس هیچ خدشه ای ندیده بلکه اقدامات آنها موجب شده صدها تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی از بین برود و خسارات زیادی به آنها وارد شود.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: در واقع ابتکار عمل در میدان و در عرصه دیپلماسی با محور مقاومت است و این امر سبب شده کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا نیز نتوانند اسرائیل غاصب را نجات دهند.



ابطحی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است و رهبر انقلاب نیز سال‌ها پیش به آن اشاره کردند، ادامه داد: امروزه نظامیان آمریکایی و صهیونیستی که به تسلیحات نظامی پیشرفته مجهز هستند در مقابل نیروهای حماس به زانو درآمده اند که این امر بیانگر افول آنها است.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با تاکید بر اینکه هیات ها محل یادگیری و حرکت هستند، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید تلاش کنیم تمهید ظهور  صورت بگیرد و خلق قدرت برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف محقق شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373995
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار