خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/30 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضایی با اشاره به صحبت‌های نماینده ویژه آمریکا در امور ایران:

وزارت امور خارجه اساسی‌ترین سناریو را در قبال توطئه‌های آمریکا طراحی کند

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امورخارجه و دیگر مسئولان نباید هیچگونه توجهی به انتخابات آمریکا داشته باشند و باید در قبال توطئه‌های ایالات متحده مناسب‌ترین شیوه را پیاده کند.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به صحبت‌های نماینده آمریکا در امور ایران مبنی بر اینکه «صرف نظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود فشارها و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد یافت» گفت: سردمداران ایالات متحده استراتژی  خاصی را در قبال ایران دنبال می‌کنند و هیچ تفاوتی هم نمی‌کند که چه شخصی کاخ سفید را تصاحب کند.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تفاوت خاصی برای جمهوری اسلامی ایران ندارد که چه شخصی رئیس‌جمهور آمریکا شود؛ زیرا ایالات متحده فشار حداکثری را علیه ایران اسلامی اعمال خواهد کرد و خودشان نیز به این نکته اذعان دارند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اخیرا «جو بایدن» نیز سیاست‌های خود را در قبال ایران ترسیم کرده و اصل فشار بر جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار داده، اما شاید روششان دچار تغییر شود؛ بنابراین همه روسای جمهوری آمریکا در اعمال تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی از هم سبقت می‌گیرند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت خارجه نباید هیچ توجهی به انتخابات آمریکا داشته باشد و باید در قبال توطئه‌های آمریکایی‌ها مناسب‌ترین سناریو را طراحی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306734
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار