خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/07 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

واشنگتن با طرح مسئله تبادل زندانیان درصدد باز نگه داشتن باب گفتگو با تهران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیاسیون کاخ سفید، ایران را به عنوان قدرت منطقه ای پذیرفته اند و می خواهند از هر طریقی که امکان دارد، باب گفتگو با تهران را باز نگه دارند.

سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر مذاکره با ایرانی برای تبادل زندانی، گفت: جمهوری اسلامی همواره مولفه های انسانی را در نظر گرفته و تلاش کرده در این راستا گام های عملی بردارد که آزادی نمازی بر این اساس صورت گرفت.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: این مهم در حالیست که متاسفانه مقامات ایالات متحده تلاش می کنند از موضوعاتی مانند تبادل زندانی سوء استفاده می کنند تا چهره کشورمان را مخدوش کنند.



وی با بیان اینکه باید یادآور شد واشنگتن از هر موضوعی بهره می برد تا بتواند با جمهوری اسلامی مذاکره کند، ادامه داد: در واقع آنها ایران را به عنوان قدرت منطقه ای پذیرفته اند و می خواهند از هر طریقی که امکان دارد، باب گفتگو با تهران را باز نگه دارند.



این نماینده مردم درمجلس یازدهم افزود: سیاسیون کاخ سفید به خوبی می دانند زندانیان این کشور دست به اقدامات خلاف قانون زده اند و مجرم تلقی می شوند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس ایالات متحده تلاش کرده از طریق برخی کشورها پیشنهاداتش در این زمینه را مطرح کند تا در آینده شاهد تبادل زندانیان بین دو کشور باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 359215
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم