خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/28 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نشست مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بزرگی برای تبیین سیاست های کشورمان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجمع عمومی سازمان ملل و نشست های حاشیه ای آن بزرگترین گردهمایی عالم سیاست و فرصت خوبی برای تبیین سیاست های جمهوری اسلامی است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل اظهارداشت: نشست مجمع عمومی سازمان ملل پیش از اینکه یک رویداد سیاسی باشد یک اتفاق رسانه ای مهم است که همه جهان به آن توجه دارد و به نوعی همانطور که المپیک در ورزش بزرگترین رویداد این حوزه است این نشست نیز بزرگترین گردهمایی عالم سیاست است.



وی افزود: این اتفاق در ساحت سیاست و روابط بین الملل یک پدیده منحصر به فرد است و امسال جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح در آن شرکت می کند و باید از فرصت پدیده آمده استفاده کرد و به خوبی مواضع کشورمان تبیین شود.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی ها به دنبال به حاشیه راندن جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: فرصت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی در این نشست و پس از آن جلسات و مصاحبه های حاشیه ای  شرایطی را برای رئیس جمهور فراهم می کند که با سیاست های غربی ها مقابله رسانه ای کند.



وی تاکید کرد:سیاست جمهوری اسلامی ایران ایجاد تعادل و رعایت احترام و منافع مشترک  با همه کشورها است و تلاش آمریکایی ها برای ممانعت از انجام سفر نشان دهنده اهمیت حضور هیئت ایرانی در نیویورک است./



پایان پیام 

  • کد خبر : 349187
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار