خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/26 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده با محکومیت برقراری روابط عادی میان مراکش و اسرائیل:

ناامنی تنها ارمغان پذیرش قرارداد ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است عادی سازی روابط برخی کشورهای مرتجع منطقه با اسرائیل از هم‌اکنون محکوم به شکست بوده و بسیاری از سران آگاه عرب تمایلی به این اقدام ندارند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام ننگین مراکش به عنوان چهارمین کشور عادی سازی کننده روابط با رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: دولت ترامپ با همدستی سران رژیم صهیونیستی پروژه ایجاد دوستی میان برخی کشورهای عربی و این رژیم را کلید زدند که در حقیقت نوعی پیمان مخالف روال و منویات جهان اسلام در میان برخی کشورهای مرتجع عرب شکل گرفت.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیمان دوستی میان برخی کشورهای عربی و اسرائیل را نقض حقوق مردم فلسطین، ملت های عرب و محور مقاومت دانست و افزود: همانطور که مسولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند این اقدام ننگین نمی تواند در درازمدت پیمان خوبی برای این کشورها باشد و برای آنها امنیت بیاورد.











یعقوب رضا زاده


وی در ادامه با تأکید بر اینکه قطعا ورود رسمی اسرائیل به همسایگی مرزهای ایران و سایر کشورهای عربی موجب ناامنی خواهد بود، عنوان کرد: معتقدیم این قرارداد از هم اکنون محکوم به شکست بوده و بسیاری از کشورها نیز با آگاهی از این موضوع تمایلی به آن نشان ندادند.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه صرفا چند کشور با ترس از آمریکا و تطمیع از سوی آنها پذیرفتند به کشورهای جهان اسلام پشت کنند، خاطرنشان ساخت: اقدام دولت های برخی کشورهای عربی به منزله پذیرش آن از سوی ملت این کشورها نبوده و به زودی تبعات آن را خواهند دید./



پایان پیام

  • کد خبر : 310125
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار