خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/03 - 18:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رشیدی:

مواضع ضدایرانی نتانیاهو فرار رو به جلو است/ شاهد فروپاشی تلاویو هستیم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیمی که غاصب و کودک کش بوده و دارای کلاهک های هسته ای است، چطور می تواند انگشت اتهام به سمت کشورهای دیگر بگیرد.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به لفاظی‌های ضدایرانی نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در سفر به آلمان، گفت: تلاویو در شرایط متزلزل داخلی و بین المللی سختی به سر می برد و امروزه تحت فشار افکار عمومی دنیا قرار دارد.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع امروزه شاهد از بین رفتن ساختار داخلی رژیم اشغالگر قدس هستیم زیرا سیاستمداران آن دچار چند دستگی شده اند و همچنین این رژیم در عرصه بین المللی نیز در حال از دست دادن مشروعیت ساختگی خودش است.



وی ادامه داد: بر این اساس بنیامین نتانیاهو با اتخاذ مواضع ضدایرانی و زیر سوال بردن فعالیت صلح آمیز ایران در حال فرار رو به جلو است تا بتواند از تنگناهای ایجاد شده علیه کابینه اش خارج شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، افزود: رژیمی که غاصب و کودک کش بوده و دارای کلاهک های هسته ای است، چطور می تواند انگشت اتهام به سمت کشورهای دیگر بگیرد.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهادهای بین المللی مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی باید نسبت به فعالیت های ضدبشری و غیر صلح آمیز هسته ای صهیونیست ها واکنش نشان دهند، خاطرنشان کرد: در این میان کشورهای اروپایی که میزبان عاملان کودک کش هستند نیز باید حواسشان باشد حمایت از صهیونیست ها به نوعی همدستی در اقدامات ضدبشری این رژیم منحوس بشمار می رود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359139
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم