خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/03 - 11:37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان مسجد جمکران مطرح کرد؛

معرفی مهدویت به تشنگان عدالت‌خواهی در غرب ضرورت دارد/ لزوم پررنگ کردن مسئله فلسطین در برنامه‌های نیمه شعبان

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: اکنون تشنگان عدالت در غرب باید به سمت مهدویت سوق داده شوند زیرا مسیر حقیقی در این راه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم‌اندیشی روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با مسئولان مسجد مقدس جمکران صبح امروز (سه شنبه ۳ بهمن ماه) در سالن اجتماعات جمکران برگزار شد.



سیدمجتبی ابطحی در این نشست با بیان اینکه جنبه آخر زمانی عملیات طوفان الاقصی یکی از موضوعاتی است که از سوی نخبگان علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار دارد، گفت: این روزها شاهد شلوغ شدن خیابان های کشورهای غربی هستیم که شعارهایشان فراتر از یک تغییر ساده است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: در واقع بخشی از این جوشش برای حمایت از مردم فلسطین است اما بخش دیگر اعتراضات، در راستای مقابله با سلطه یهودیت و صهیونیست ها بر غرب است.



وی افزود: در واقع تاکنون بیش از پنج هزار تجمع و راهپیمایی در غرب برگزار شده که بیش از چهار هزار و هشتصد تجمع اعتراضی در کشورهای اروپایی بوده است.



ابطحی در این زمینه، گفت: اکنون زمان خوبی برای معرفی مهدویت است زیرا مردم غرب از نظام پوسیده خسته هستند؛ در واقع تشنگان عدالت در غرب باید به سمت مهدویت سوق داده شوند زیرا مسیر حقیقی در این راه قرار دارد.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با بیان اینکه خیزش عدالت خواهی در دنیا شکل گرفته و نیاز به هدایت درست و صحیح دارد، تصریح کرد: بر این اساس توجه به مولفه مهدویت و گره زدن آن به مولفه مقاومت امری قابل تامل است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در خصوص اهمیت پرداختن به موضوع فلسطین در ایام منتهی به نیمه شعبان، بیان کرد: سخنرانی و حضور سران مقاومت و چهره‌های مشهور دارای اهمیت است.



وی گفت: در این میان فضاسازی های شهری نیز دارای اهمیت دوچندان است؛ به عبارتی این فضاسازی و تبلیغات سبب روشنگری و شفافیت در خصوص جنایات جنگی رژیم غاصب اسرائیل در میان افکار عمومی خواهد شد.



ابطحی در ادامه، اظهار کرد: در این میان می‌توان نمایشگاه کاریکاتورهای ضدصهیونیستی، با مشارکت بیش از بیست و چهار کشور را در ایام نیمه شعبان برگزار کرد.



وی با اشاره به اینکه میزبانی از خانواده‌های معظم شهدای محور مقاومت یکی دیگر از اقدامات مهم است که نباید از آن غفلت کرد، افزود: در این میان تنظیم و خواندن سرودها با تکیه بر مولفه های معنوی و ارزشی نیز دارای اهمیت است.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت ضمن بیان اینکه امضای طومار الکترونیکی برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین خصوصاً غزه نیز باید در دستورکار قرار بگیرد، گفت: در این میان تهیه شکایت مردمی و جمع آوری امضاء برای طرح دعوا در محاکم بین المللی نیز باید در ایام نیمه شعبان پیگیری شود‌.



وی با بیان اینکه پایداری مردم غزه فراتر از معجزه است، ادامه داد: همه غرب تلاش کرد مردم غزه این منطقه را ترک کنند و به کشورهایی مانند مصر و غیره مهاجرت کنند اما موفق نشده اند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به وقوع فاجعه انسانی در جنگ غزه، ادامه داد: بیش از دویست هزار خانه در غزه آسیب دیده اند که از این تعداد بیست هزار خانه به صورت کامل نابود شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 375150
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار