خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین:

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور فعالان فلسطین و لبنان برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قرائت حدیث کساء در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قرائت حدیث کساء شامگاه (دوشنبه ۲۷ آذرماه) در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با حضور فعالان فلسطین و خانواده های لبنانی مقیم ایران برگزار شد.



در این مراسم حاج مرتضی طاهری و محمدمهدى عبداللهى به مدح اهل بیت علیهم‌السلام پرداختند و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محسن آتشکار نیز در وصف اولیاء الهی سخنرانی کرد.



ابطحی در این مراسم با اشاره به رسالت خاندان مطهر پیامبر اعظم (ص) برای کمک و حمایت از مظلومان، گفت: یاری مظلوم از جمله موضوعاتی است که اهل بیت علیهم‌السلام بر آن تاکید دارند و این امر در سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به وضوح مشاهده می‌شود.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس تصریح کرد: پیروزی مقاومت در سرزمین های اشغالی فلسطین خصوصا غزه به معنای خلق دنیای جدیدی برای ملت های آزاده است لذا اکنون رزمندگان اسلام نیازمند حمایت معنوی (دعای خیر و طلب پیروزی از خداوند متعال) از سوی مسلمانان و آزادی خواهان هستند.



گفتنی است، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل، زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، احمد حسین فلاحی رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس، اشتری مدیرکل حوزه ریاست قوه مقننه، جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و همچنین روسا و اعضای کارگروه اقشار ویژه اتاق وضعیت فلسطین نیز در این مراسم حضور داشتند و به عزاداری پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373238
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار