خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/05 - 16:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نوری المالکی:

حماس با هدف شکستن محاصره ظالمانه 18 ساله نوار غزه دست به عملیات طوفان‌الاقصی زد

نایب رئیس مجلس در دیدار با رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، گفت: ظلم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و محاصره ۱۸ ساله نوار غزه موجب شد تا حماس برای شکستن این حصار، دست به چنین عملیاتی بزند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوائی دیگر اعضای این کمیسیون که به بغداد سفر کرده اند با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.



عزیزی در ابتدای این دیدار به تبیین علت اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس پرداخت و گفت: ظلم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و محاصره ۱۸ ساله نوار غزه موجب شد تا برای شکستن این حصار، حماس دست به چنین عملیاتی بزند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به اشتراکات ایران و عراق اشاره کرد و افزود: باید سعی کنیم که این اشتراکات منجر به تحقق اهداف مشترک شود.











نوری المالکی


رئیس ائتلاف دولت قانون عراق: موضع‌گیری ایران در حمایت از فلسطین منحصر به فرد و شایسته قدردانی است



نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق نیز در این دیدار به موضع حمایت ایران از فلسطین اشاره کرد و گفت: موضع ایران در حمایت از فلسطین منحصر به‌ فرد بود که شایسته قدردانی است و در عراق نیز حمایت مردمی از فلسطین به بهترین شکل ممکن مشاهده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370638
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار