خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/14 - 20:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
پاشایی بهرام در نشست مجازی کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی APA:

مجمع مجالس آسیایی ظرفیت رفع چالش‌های منطقه را دارد

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA در نشست مجازی کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی این مجمع گفت: جمهوری اسلامی از بدو تأسیس این مجمع، به‌گونه‌ای سخاوتمندانه هزینه‌ها را تأمین کرده تا اهداف سازمان رو به جلو برود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی(APA)  به میزبانی و ریاست مجلس دومای روسیه(رئیس کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی) و با حضور 13 کشور ایران، ترکیه، روسیه، چین، هند، سوریه، پاکستان، کویت، امارات، عربستان، کامبوج، بحرین، مغولستان برگزار شد.



در این نشست پیش نویس قطعنامه در مورد تدوین بودجه مجمع مجالس آسیایی (APA)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان پارلمان ها پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کردند.



معصومه پاشایی بهرام، در این نشست با اشاره به اهمیت مناسبات بین المللی میان اعضای مجمع مجالس آسیایی گفت: جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس این مجمع همواره تلاش کرده تا با هدف پیشبرد اهداف این سازمان به گونه ای سخاوتمندانه هزینه ها را تأمین کند.



رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران بهره مندی بیشتر اعضای مجمع مجالس آسیایی(APA)، از ظرفیت این مجمع و رفع چالش های موجود در منطقه تأکید کرد.



گفتنی است در این نشست، معصومه پاشایی بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، جلیل رحیمی جهان آبادی، رئیس کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی و غلامرضا نوری قزلجه، رئیس کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 324369
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار