خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/19 - 15:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نادری در دیدار با سفیر اندونزی:

مجلس شورای اسلامی آمادگی افزایش روابط پارلمانی و چندجانبه با اندونزی را دارد

رئیس گروه اتحادیه بین المجالس جهانی IPU بر لزوم گسترش روابط پارلمانی و چندجانبه با اندونزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  احمد نادری در دیدار با رونی براستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در تهران بیان کرد: خوشبختانه همکاری های خوبی میان ایران و اندونزی به عنوان کشور مهم جهان اسلام و آسیا وجود دارد. امیدواریم این همکاری ها روز به روز گسترش یابد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار داشت: مجلس ایران آمادگی دارد تا همکاری های 2 کشور را در حوزه دیپلماسی پارلمانی از جمله گروه دوستی و همکاری های چندجانبه در مجامع بین المللی پارلمانی را افزایش دهد.



وی خطاب به سفیر اندونزی در تهران گفت: می توانیم رایزنی های خوبی در مجامع منطقه ای بین المللی پارلمانی از قبیل اتحادیه جهانی بین المجالسIPU، مجمع مجالس آسیایی APA و اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی PUIC داشته باشیم.



امیدوارم روابط ایران و اندونزی را گسترش دهیم



رونی براستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در این نشست گفت:  روابط اندونزی و ایران روابط بسیار خوبی است و در تمام زمینه ها ما با شما همکاری های خوبی داریم. امیدوارم در مدت حضور در تهران بتوانم این روابط را گسترش دهم و شما شاهد ثمرات و نتایج آن باشید.



وی ادامه داد: همان طور که اشاره کردید اتحادیه جهانی بین المجالس یکی از مهمترین سازمان های بین المللی پارلمانی است که نشست های آن در حال برگزاری است. نمایندگان ما نیز در این نشست ها فعالانه حضور پیدا کرده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 318862
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار