خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/02 - 18:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,بین الملل
جلال زاده در جریان استقبال از رئیس مجلس روسیه در فرودگاه مهرآباد

مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به رئیس دومای روسیه با بیان اینکه مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد، گفت: جلسه ویژه رئیس جمهور روسیه با مسئولان این کشور به همراه سفیر جمهوری اسلامی نشان از عمق روابط دو کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ویاچسلاو والودین رئیس دومای روسیه امروز ( چهارشنبه،۲ خردادماه ) با استقبال وحید جلال زاده رئیس و عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای برای حضور در مراسم رئیس جمهور شهید و هیات همراه، وارد تهران شد.

جلال زاده در جریان این استقبال از حضور رئیس دومای روسیه برای شرکت در مراسم شهدای خدمت تشکر کرد و این مهم را نشانه روابط خوب و رو به توسعه جمهوری اسلامی ایران و مسکو دانست.

 وی ادامه داد: جلسه ویژه رئیس جمهور روسیه با مسئولان این کشور به همراه سفیر جمهوری اسلامی نشان از عمق روابط دو کشور دارد.

 رئیس دومای روسیه هم ضمن تقدیم پیام تسلیت نمایندگان مجلس این کشور به ملت و رئیس و نمایندگان مجلس تاکید کرد که روابط روسیه و ایران روز به روز در حال توسعه و افزایش و حضور اینجانب در تهران نشانه این روابط موثر است.

جلال‌زاده در ادامه از نقش سازنده روسیه در منطقه تشکر و ابراز امیدواری کرد که بتوان در مسیر ارتقای روابط دو کشور حرکت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه تاکید کرد که مجلس ایران توجه ویژه‌ای به دیپلماسی پارلمانی دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378889
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار