خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 19:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده مجلس امارات در نشست کمیته فلسطین PUIC:

مجازات دسته جمعی متجاوزان غزه و توقف کوچ اجباری خواست اصلی امارات است

نماینده پارلمان امارات در پنجمین نشست کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، گفت: امارات از هیچ اقدامی برای ارسال کمک از طریق گذرگاه رفح دریغ نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، نماینده مجلس امارات در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی PUIC طی سخنانی، اظهار کرد: از ملت ایران و مجلس شورای اسلامی و اتحادیه پارلمان های اسلامی برای برگزاری این اجلاس تشکر و قدردانی می کنم.



وی گفت:کشورهای اسلامی امیدوارند بتوانند به یک موضوع واحد در خصوص فلسطین برسند. از وضعیت فاجعه بار و بی سابقه در غزه به شدت ابزار نگرانی می کنیم، ما از هیچ کمکی برای ارسال کمک ها از طریق گذرگاه رفح دریغ نکردیم.



نماینده پارلمان امارات در ادامه افزود: بیش از ۱۳۳ پرواز حامل کمک به غزه داشتیم، دولت امارات پویشی برای کمک به غزه راه اندازی کرده تا به خانواده های آسیب دیده کمک شود و یک بیمارستان صحرایی با کادر پزشکی داوطلب و ایستگاه آب شیرین کن به غزه ارسال کردیم و بیمارستان سرطانی غزه و کودکان غزه را در این بیمارستان درمان می کنیم و به دانشجویان غزه برای ادامه تحصیل در امارات کمک کردیم.



وی تصریح کرد: دولت امارات برای برقراری آتش بس دائم در غزه تلاش کرد و در راستای فشار به اسرائیل برای آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه از ابزارهای خود بهره برد. مجازات دسته جمعی متجاوزان و توقف کوچ اجباری خواست اصلی امارات در شرایط کنونی است.



نماینده پارلمان امارات در پایان گفت: امارات آمادگی دارد با نقشه راه مشخص و در چارچوب راه حل دو دولتی تلاش کند که ملت فلسطین زندگی با کرامتی داشته باشند و با چالش های پیش رو مقابله کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374487
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار