خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/04 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

غربی ها آشفتگی در تصمیم گیری پیرامون برجام را کنار بگذارند

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: به نتیجه رسیدن دور جدید مذاکرات هسته ای به طرف مقابل بستگی دارد و باید بدانند دوران دیکته نویسی تمام شده است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص به نتیجه رسیدن دور جدید مذاکرات هسته ای گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات بستگی به طرف مقابل دارد، آنها باید نشان دهنده که هدفشان از مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره باید نتیجه داشته باشد باید نتیجه آن به صورت ملموس مشخص بوده و گام به گام باشد در حالی که در برجام ایران همه تعهدات را یکجا انجام داد از این رو در مذاکرات دور جدید باید گام ها مشخص باشد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد: در این مذاکرات نباید خارج از برجام بحث شود، مسائلی در حوزه منطقه ای و موشکی ربطی به برجام ندارد و آن را زیاده خواهی می دانیم، همچنین طرف مقابل باید صداقت خود را نشان دهد، غربی ها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و بی صداقتی آنها داد همفکرانشان را هم در آورده است.



وی ادامه داد:غربی ها بحران در تصمیم گیری دارند و درحوزه تصمیم گیری آشفته هستند و قدرت تصمیم گیری ندارند اگر بتوانند آشفتگی را کنار بگذارند بالاخره مذاکره معنا دار می شود و به نتیجه ملموس می رسد.



این عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: غربی ها باید بدانند دورانی که آنها می گفتند و بقیه می نوشتند به سر آمده ، نباید تصور کنند که دوره دیکته نویسی در حال تکرار است بلکه شرایط تغییر کرده است./



پایان  پیام

  • کد خبر : 329809
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار