خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 11:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
تاکید درخشان بر لزوم ایجاد صلح پایدار:

شکل‌گیری گفتمان منطقه‌ای در خلیج فارس برطرف کننده چالش‌ها خواهد بود

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس اعتقاد دارد شکل گیری گفتمان منطقه ای در خلیج فارس برطرف کننده چالش ها و زمینه ساز خروج نظامیان فرامنطقه ای می شود.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اهمیت شکل گیری گفتمان منطقه ای در خلیج فارس، گفت: احترام به ارزش های مشترک و قوانین بین المللی می تواند عامل اعتمادسازی در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و گفتمان سازی شود.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع گفتگوهای منطقه ای می تواند چالش های موجود در خلیج فارس را برطرف کند و زمینه ساز خروج نظامیان فرامنطقه ای شود.امروزه امنیت و ناامنی در هر کشوری می تواند بر کشورهای دیگر اثرگذار باشد و باید به منطقه ای قوی دست یابیم؛ به عبارتی باید به تحقق بلوک امنیتی در خلیج فارس بر اساس توانمندی های مشترک دست پیدا کنیم.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید جدی بر دستیابی به صلح پایدار در منطقه داشته است لذا دیگر کشورها نیز باید در میدان حاضر شوند تا به این هدف منطقه ای دست یابیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 307919
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار