خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/12 - 13:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

شماره جدید فصلنامه علمی - پژوهشی گفتمان راهبردی فلسطین منتشر شد

شماره جدید فصلنامه علمی-پژوهشی گفتمان راهبردی فلسطین حاوی 6 مقاله علمی-پژوهشی منتشر شد. چهارمین شماره که مربوط به زمستان 1399 است، به زودی برای مشترکین فصلنامه ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، شماره 4 حاوی مقالات متنوع علمی-پژوهشی است که به زبان های فارسی، عربی، عبری و انگلیسی توسط پژوهشگران و اساتید دانشگاه به نگارش درآمده است.



مقالات فارسی شامل "تاثیر عوامل ژئوپلیتیکی رژیم صهیونیستی بر امنیت آن" نوشته حمید حکیم ، "عوامل موثر در شکل گیری سیاست خارجی-امنیتی اسرائیل در مجموعه امنیتی خاورمیانه" نوشته مشترک محمد باقر خرمشاد و عبدالله سهرابی ، "تحلیل المان های نقش آفرینی امارات متحده عربی در منطقه غرب آسیا" نوشته مشترک جواد رکابی شعرباف و علی سلطانی فرد است.











فصلنامه فلسطین


هم چنین در این شماره از فصلنامه، مقاله عبری "عادی سازی روابط اسرائیل با حوزه خلیج فارس" نوشته عاموس یادلین درج شده است.

در بخش عربی نیز مقاله ای با عنوان "تحولات موضع اسرائیل در قبال عادی سازی، سوال این است؛ فلسطین با کیست؟" توسط طلال حاطوم به نگارش درآمده است.



دربخش انتهایی نیز مقاله‌ای انگلیسی با عنوان "بیانیه پیمان ابراهیم و هنر فریب کاری از طریق تبلیغات و روابط عمومی" به قلم آنتونی هال نوشته شده است.



فصلنامه گفتمان راهبردی فلسطین از منشورات مجلس شورای اسلامی است که مدیرمسئولی و سردبیری آن بر عهده حسین امیرعبداللهیان است.



علاقمندان می توانند طی تماس تلفنی با دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به شماره 88918282 این شماره از فصلنامه را تهیه کرده یا اشتراک بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 315260
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار